Процес шкільного навчання не повинен обмежуватися
тільки передаванням молодшим школярам стандартного набору готових знань, а
обов’язково має супроводжуватися поступовим формуванням у них наукового
мислення, готувати до практичного застосування знань. Метод проектів якнайбільше відповідає цим вимогам.
Сьогоднішіній модуль засвідчив, що управління
освітнім процесом у класі, де використовується метод проектів, потребує
спеціальної підготовки всіх його учасників, а також дотримання певної
технології.
Переваги проектного методу – у сприянні формування
в молодших школярів умінь:
– планувати свою роботу;
– використовувати різні джерела інформації;
– самостійно підбирати та накопичувати матеріал;
– аналізувати, зіставляти факти;
– аргументувати свою думку;
– приймати рішення;
–
встановлювати соціальні контакти (розподіляти обов’язки, взаємодіяти один з одним);
– виготовляти “кінцевий продукт” проектної
діяльності;
– представляти на розгляд аудиторії;
– оцінювати себе та інших.
Ознакою проектної діяльності в початкових класах є те,
що вчитель виступає
в ролі фасилітатора (помічника,
партнера, радника).
Комментариев нет:
Отправить комментарий